Bloggtorka

Just nu går inte så vidare med den här bloggen. Anledningen är att jag har studentskrivningar och har inte tagit foton på länge + att jag inte har tid. Och har jag tid så prioriteras inte bloggen tyvärr. Men efter imorgon har jag bara ett ämne kvar att skriva så då ska jag börja fotografera mera. Hoppas det blir vår snart också, jag är grymt oinspirerad just nu!
I alla fall kommer några bilder från sportlovet snart, tänkte ta och redigera lite ikväll. Plus så har jag ännu en del bilder från USA som jag ska lägg upp (jag är väldigt sen på att publicera något nytt ok? :b )



Bild från 15 maj i fjol. Kan inte de bli vår och sommar snart!?

Kommentarer
Postat av: Emppo

Gud va häfti bild :D

2011-03-17 @ 18:04:00
URL: http://emiiliar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0